theme by: gripiseverything Sista with a certain sumthin' sumthing

(Source: 90s90s90s, via ruinedchildhood)

bywhomwearelost:

miserablegrrrl:

lionscars:

weloveshortvideos:

When I see bae…

Vine by Harmony Smith

Omg he looks like an animal crossing character… So cute

literally the coolest kid on vine. future son goals.

he is the cutest lil kid oh my

(via vinebox)

elainehargrove:

NYC Pride 2014 

ElaineHargrove.com

@ElaineHargrovePhoto

(via numinousnegrita)

Jul 11. 63 Notes.
Birthday Girl!

Birthday Girl!

Jul 10. 3 Notes.
kingjaffejoffer:

kingjaffejoffer:

kingjaffejoffer:

lmao @ how ridiculous this is all getting
I doubt this is legit but im rolling.
Miami is in a full state of panic

Confirmed: This is real. 

kingjaffejoffer:

kingjaffejoffer:

kingjaffejoffer:

lmao @ how ridiculous this is all getting

I doubt this is legit but im rolling.

Miami is in a full state of panic

Confirmed: This is real. 

image

ieshatacos:

trillaryclinton:

dablackranger:

kingjaffejoffer:

David Banner’s hair tho…

This nigga got a country-fried pompadour.

lmao

LMFAO

ieshatacos:

trillaryclinton:

dablackranger:

kingjaffejoffer:

David Banner’s hair tho…

This nigga got a country-fried pompadour.

lmao

LMFAO

(via kingjaffejoffer)

crashntumble:

Hailing from New Orleans Storme Delarverie is often referred to as the Rosa Parks of the Stonewall rebelllion as she was the first to physically object to plain clothed officers assaulting queer people that night after an officer punched her she defended herself knocked him out and the rest was history.


Personal Note:

Folks like to pretend Stonewall was set off by drag queens and moustached white gays but lets be real it was a creole butch and trans women of color

(via femmefluff)

(Source: breakyoselffool, via curvellas)

(Source: beardlovee, via ratchetivity)

next ?
theme by: gripiseverything.tumblr.com name theme: "simple but funny"